В Peugeot розповідають, що електрична модифікація хетчбека в порівнянні зі звичайною бензиновою або дизельною модифікацією не втратила простір за рахунок інтегрованих у підлогу акумуляторів. Батарея потужністю 50kWh приводить у дію 134-сильний електродвигун, який може працювати без зарядки на відстань до 300 км. За попередньою інформацією, розгін хетчбека з 0 до 100 км/год триває біля 8 секунд. Максимальна швидкість обмежена на рівні 150 км/год, адже на високій швидкості акумулятори розряджатимуться дуже швидко. В залежності від потужності заправної станції, процесс підзарядки акумуляторів може тривати від 30 хвилин до 20 годин. З виходом електричного Peugeot e-208 французи впроваджують ряд нових сервісів, які призначені для електромобілів. Спеціальне програмне забезпечення під назвою MyPeugeot дозволить планувати маршрут в залежності від існуючих потреб водія та пасажирів. Ектер҆ єр нового 208-го вражає своєю експресією та вдалими пропорціями. Дизайн хетчбека можна назвати сучасним та спортивним одночасно. Компактні розміри новачка дуже вдало підходять для використання в межах великих міст, а для інших регіонів більше підійдуть звичайні версії хетчбека.
Всередині версії GT ми бачимо оббивку із алькантари та карбонові елементи декору центральної консолі. Оснащення електричної модифікації 208-го відрізняється від базових комплектацій, і побачити це можна по функціональній панелі приладів виконаній у вигляді віртуального кокпіту. Інтер҆ єр має власний стиль у автомобільній індустрії і знайти щось подібне майже неможливо. Індивідуальність та яскравий дизайн торпедо підкреслюють якісні матеріали обробки салону.
Продажі Peugeot e-208 у Європі відбуватимуться не тільки за стандартними схемами, а і за лізінговими програмами. Скоріш за все, електрична модифікація Peugeot 208 буде користуватись величезним попитом, адже в Європі спостерігається бум на екологічні та економічні транспортні засоби…